Tietoevry valittiin Microsoftin Vuoden Kumppaniksi Suomessa jo toista vuotta peräkkäin – kriteereinä innovatiivisuus ja osaamisen kehittäminen

Tietoevry palkittiin nnovatiivisuudestaan, aktiivisesta osaamisen kehittämisestä sekä uusien Microsoftin teknologiaan perustuvien palvelujen toteuttamisesta asiakkailleen.

29 kesäkuuta 2022

Microsoft on valinnut Tietoevryn Vuoden kumppanikseen Suomessa toisena vuotena peräkkäin. Tietoevry sai tunnustusta maailman johtavien Microsoft-kumppaneiden joukosta erinomaisesta innovatiivisuudestaan, aktiivisesta osaamisen kehittämisestä sekä uusien Microsoftin teknologiaan perustuvien palvelujen toteuttamisesta asiakkailleen.

”On kunnia ottaa vastaan Microsoft Vuoden kumppani -nimitys jo toisena vuonna peräkkäin. Kiitos kuuluu kaikille lahjakkaille pilvi-, data- ja tekoäly sekä toiminnanohjausratkaisujen osaajillemme, jotka käyttävät laajasti Microsoft-teknologioita asiakkaidemme hyödyksi”, sanoo Satu Kiiskinen, Tietoevryn Suomen maajohtaja.

“Tuomme Microsoftin kanssa yhdessä markkinoille kaikkein uusimpia innovaatioita – tänä keväänä olimme ensimmäinen kumppani, joka toi Microsoft Project Bonsai -alustalle perustuvat tekoälyratkaisut teollisuuden hyödynnettäväksi Pohjois-Euroopassa”, Kiiskinen jatkaa.

Microsoft palkitsee vuosittain kumppaneita, jotka ovat kehittäneet ja tuottaneet laadukkaita Microsoft-pohjaisia palveluja asiakkailleen kuluneen vuoden aikana. Tunnustukset ja palkinnot valittiin tänä vuonna lähes 400 hakemuksen joukosta yli sadasta maasta. Tietoevrylle myönnettiin arvostettu Vuoden kumppani -tunnustus jo toista vuotta peräkkäin.

”Tietoevry on osoittanut ainutlaatuista kykyä kiihdyttää kasvua ja yhteisten asiakkaidemme digitaalista kehitysmatkaa yhä vain entisestään, mikä mahdollistaa perustellusti yhtiön valinnan Vuoden Kumppaniksi jo toisena vuotena peräkkäin. Suuret onnittelut ansaitusta tunnustuksesta Tietoevry!”, sanoo Microsoft Oy:n kumppaniliiketoiminnasta vastaava johtaja Katarina Engblom

Kaksi vuotta strategisen yhteistyön käynnistymisestä Microsoftin ja Tietoevryn kumppanuus on vahvistunut entisestään. Yhtiöt ovat onnistuneet kehittämään tapoja tuottaa arvoa asiakkailleen ja edistämään digitalisaatiota Pohjoismaissa.

Tietoevry kehittää osaamistaan ja hyödyntää laajasti Microsoftin alustoja ja tuotteita. Kuluneen vuoden aikana Tietoevry on kouluttanut yli 7600 Microsoft teknologiaosaajaa keskittyen pilvi-, data- ja tekoäly- sekä Dynamics 365 -toiminnanohjausratkaisuihin. Yhtiö solmi tämän vuoden aikana uuden kumppanuuden Microsoft Researchin kanssa ja pääsi ensimmäisenä Pohjois-Euroopassa tuomaan asiakkailleen Microsoft Project Bonsai -tekoälyratkaisun.

Tietoevryn pilvipalvelujen kasvu oli vuonna 2022 moninkertaista Suomen markkinoihin verrattuna kaikissa kolmessa Microsoftin pilvessä: Azuressa, Dynamics 365:ssa ja Microsoft 365:ssa. Tietoevry auttoi myös nostamaan Azuren SAP -ratkaisut selkeäksi markkinavoittajaksi Suomessa tänä vuonna. Yhdessä yhtiöt muodostavat Pohjoismaiden suurimman  Azure- yhteisön.

Tietoevryn viestintä, news@tietoevry.com, +358 40 570 4072

Tietoevry luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. Tietoevryn liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä.

Haluaisitko kuulla lisää?

Tietoevry newsdesk