Tietoevryn osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

07 syyskuuta 2022

Tietoevry Oyj         PÖRSSITIEDOTE        7.9.2022, klo 15.00

Tietoevry Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano määräytyi 31.8.2022 suomalaiseen, norjalaiseen ja ruotsalaiseen osakasluetteloon merkittyjen omistusten ja saatujen selvitysten perusteella.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta koostuu neljästä suurimipien osakkeenomistajien nimeämästä jäsenestä ja yhtiön hallituksen puheenjohtajasta. Osakkeenomistajat, jotka halusivat osallistua toimikuntatyöskentelyyn, nimesivät seuraavat jäsenet:

Petter Söderström, sijoitusjohtaja, Solidium Oy
Alexander Kopp, sijoitusjohtaja, Incentive AS
Gustav Moss, Vice President, Cevian Capital AB
Mikko Mursula, varatoimitusjohtaja, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja
Tomas Franzén, hallituksen puheenjohtaja, Tietoevry Oyj.

Suurimman osakkeenomistajan nimeämä jäsen toimii nimitystoimikunnan puheenjohtajana, ellei toimikunta toisin päätä.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta perustettiin varsinaisen yhtiökokouksen päätöksellä 2010. Toistaiseksi voimassaolevan nimitystoimikunnan tehtävänä on valmistella hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten valintaan ja palkitsemiseen liittyvät ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle, mukaan lukien työntekijöiden hallitusedustajien palkitseminen. Toimikunnan työjärjestys on nähtävillä yhtiön internetsivuilla.

Esa Hyttinen, apulaislakiasiainjohtaja, puh. 040 766 6196, etunimi.sukunimi (at) tietoevry.com

NASDAQ Helsinki
NASDAQ Stockholm
Oslo Børs
Keskeiset tiedotusvälineet

Tietoevry tukee yhteiskunnan kehitystä vastuullisen teknologian avulla. Olemme johtava teknologiayritys, jolla on pitkä historia Pohjoismaissa sekä globaalit kyvykkyydet. Arvojemme – avoimuus, luottamus ja monimuotoisuus – ohjaamana rakennamme asiakkaidemme kanssa digitaalista tulevaisuutta, jossa yritykset, yhteiskunnat ja ihmiskunta menestyvät.

24 000 pilviteknologiaan, dataan ja ohjelmistoihin erikoistunutta asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90 maassa. Tietoevryn vuotuinen liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön osakkeet on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.fi

Haluatko lisätietoja?

Tommi Järvenpää