Møt oss på Arendalsuka 2023

Hvordan kan vi i årene som kommer sørge for utvikling av meningsfull teknologi som tjener hele samfunnet?

16 juni 2023

Tietoevry vil være til stede på årets Arendalsuka for å løfte dilemmaer innen dagens og fremtidens teknologi.

Reguleringer og en ustabil sikkerhetspolitisk situasjon bremser potensielt digitaliseringen av Norge. I tillegg har vi et voksende kompetansegap hvor vi mangler teknologer for å dekke behovet i årene som kommer. For å lykkes med det grønne skiftet og sikre fremtidig velferd og vekst i næringslivet trenger vi å trappe opp digitaliseringen. Hvordan skal vi få dette til, og hvilke hindre står eventuelt i veien for at vi skal lykkes?

Sammen med relevante og aktuelle paneldeltakere vil si se nærmere på blant annet hvordan Norge er digitalt beredt i en stadig mer urolig verden, hvilke muligheter og utfordringer vi har foran oss med kunstig intelligens på fremmarsj, og hvordan teknologi kan hjelpe oss som enkeltpersoner med å løse ressurskrisen i helsevesenet.

På onsdag kveld under Arendalsuka inviterer vi også til mingling på Christian Radich, hvor vi vil løfte utfordringen med å få bedre mangfold innen teknologi. Vi serverer pølser og forfriskninger og gleder oss til mingel og gode diskusjoner.

Vi har til sammen 10 ulike seminarer med spennende paneldeltakere. Velkommen!

Se hele programmet vårt her!

Alle våre paneldebatter vil også bli streamet live.

Møt oss på årets Arendalsuka for å se nærmere på hvordan vi i årene som kommer kan sørge for utvikling av meningsfull teknologi som tjener hele samfunnet.

For mer informasjon, kontakt:

Renate Morken

Senior Communications Manager