TietoEVRYn osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

09 syyskuuta 2021

TietoEVRY Oyj                   PÖRSSITIEDOTE              9.9.2021, klo 13.00

TietoEVRY Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano määräytyi 31.8.2021 suomalaiseen, norjalaiseen ja ruotsalaiseen osakasluetteloon merkittyjen omistusten ja niistä saatujen selvitysten perusteella.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta koostuu neljästä suurimipien osakkeenomistajien nimeämästä jäsenestä ja yhtiön hallituksen puheenjohtajasta. Osakkeenomistajat, jotka halusivat osallistua toimikuntatyöskentelyyn, nimesivät seuraavat jäsenet:

• Petter Söderström, sijoitusjohtaja, Solidium Oy
  • Gustav Moss, vice president, Cevian Capital AB
  • Alexander Kopp, sijoitusjohtaja, Incentive AS
  • Mikko Mursula, varatoimitusjohtaja, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja
  • Tomas Franzén, hallituksen puheenjohtaja, TietoEVRY Oyj.

Suurimman osakkeenomistajan nimeämä jäsen toimii nimitystoimikunnan puheenjohtajana, ellei toimikunta toisin päätä.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta perustettiin varsinaisen yhtiökokouksen päätöksellä 2010. Toistaiseksi voimassaolevan nimitystoimikunnan tehtävänä on valmistella hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten valintaan ja palkitsemiseen liittyvät ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle, mukaan lukien työntekijöiden hallitusedustajien palkitseminen. Toimikunnan työjärjestys on nähtävillä yhtiön internetsivuilla.

Esa Hyttinen, Head of Corporate Governance and Compliance, puh. 040 766 6196, etunimi.sukunimi (at) tietoevry.com

NASDAQ Helsinki
Oslo Børs
Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90 maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com