Incentive Investment Funds ICAVin omistusosuus TietoEVRYssä yli 5 %

21 syyskuuta 2021

TietoEVRY Oyj            Pörssitiedote          21.9.2021 klo 9.00

TietoEVRY Oyj on saanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen. Incentive Investment Funds ICAVin omistusosuus TietoEVRYssä nousi 17.9.2021 yli 5 % rajan 6 041 221 osakkeeseen, joka vastaa 5,10 %:n osuutta TietoEVRY:n osakkeista.

Incentive AS hallinnoi useampia rahastoja, mukaan lukien Incentive Investment Funds ICAVin alarahastoja. Incentive Investment Funds ICAVin omistamiin osakkeisiin liittyvää äänioikeutta TietoEVRYssä käyttää Incentive AS.

Incentive AS ilmoitti 6.7.2021, että sen yhteenlaskettu omistus TietoEVRYssä oli 5,14 %. Omistus oli jakautunut useampaan rahastoon, mukaan lukien Incentive Investment Funds ICAVin alarahastoja.

TietoEVRY:n rekisteröity osake- ja äänimäärä on tällä hetkellä 118 425 771 osaketta ja ääntä.

Kjell Arne Hansen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +47 95040372, kjell.hansen(at)tietoevry.com

TietoEVRY Oyj

Jakelu

NASDAQ Helsinki
Oslo Børs
Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com