TietoEVRYn omien osakkeiden hankinta päättynyt

23 helmikuuta 2021

TietoEVRY Oy                         Pörssitiedote                            23.2.2021 klo 10.30

TietoEVRY on saanut päätökseen yhtiön omien osakkeiden takaisinosto-ohjelman, jonka aloittamisesta yhtiö tiedotti 17.2.2021. Yhtiö on hankkinut Nasdaq Helsinki Oy:n järjestämässä kaupankäynnissä 18.–22.2.2021 välisenä aikana yhteensä 140 000 omaa osakettaan. Keskimääräinen ostohinta osaketta kohti oli 27,0787 euroa ja kokonaisarvo 3 791 024,50 euroa.

Yhtiön hallussa on tällä hetkellä 150 978 kappaletta omia osakkeita.

Kjell Arne Hansen

Sijoittajasuhdejohtaja

puh. +47 9504 0372

kjell.hansen (at) tietoevry.com

TietoEVRY Oyj

NASDAQ Helsinki

Oslo Børs

Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90 maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä.www.tietoevry.fi