TietoEVRY ilmoittaa tulevasta muutoksesta johdossaan – Ruotsin maajohtaja Karin Schreil siirtymässä uusiin haasteisiin

21 kesäkuuta 2021

Karin Schreil, TietoEVRYn Ruotsin maajohtaja ja yhtiön johtoryhmän jäsen on päättänyt siirtyä uusiin haasteisiin yhtiön ulkopuolelle. Karin jatkaa nykyroolissaan TietoEVRYssä joulukuuhun asti, minkä jälkeen hän siirtyy toimitusjohtajaksi Ework Group AB:lle.

Karin aloitti EVRYssä vuonna 2019, EVRYn Ruotsin liiketoimintojen johtajana. Hän on ollut TietoEVRYn maajohtajana 1. tammikuuta 2020 alkaen, jolloin yhdistetty TietoEVRY aloitti toimintansa.

”Haluan kiittää Karin Schreil:ia hänen aktiivisesta roolistaan ja tuestaan TietoEVRYn ensimmäisillä askelilla sekä hänen sitoutumisestaan integraatiomme edistämiseen Ruotsissa. Karin ja hänen tiiminsä ovat menestyksekkäästi tuoneet yhtiöiden yhdistetyn osaamisen asiakkaidemme ja henkilöstömme hyödyksi ja näin vahvistaneet asemaamme Ruotsissa. Toivon hänelle menestystä uuteen rooliin”, sanoo TietoEVRYn toimitusjohtaja Kimmo Alkio.

Kia Haring, Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, puh. +358 40 765 3700, kia.haring(at)tietoevry.com

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90 maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.fi