noun_Email_707352 noun_917542_cc noun_Globe_1168332 Map point Play Untitled Retweet

Kaikki uutiset ja tiedotteet

14 kesä

Valmet Automotive ja TietoEVRY syventävät yhteistyötä

28 touko
Lehdistötiedote

TietoEVRY ja Ruotsin keskuspankki Riksbanken kehittävät yhteistyössä digitaalista e-kruunua

Digitaalinen valtion takaama E-kruunu on uraauurtava eurooppalainen vaihtoehto käteiselle. TietoEVRYn tehtävänä on mallintaa, kuinka pankit voisivat toimia osana e-kruunun pilotti-infrastruktuuria.

27 touko
Lehdistötiedote

TietoEVRY on sopinut Lifecare-potilastietojärjestelmän yhteiskehittämisestä seitsemän sairaanhoitopiirin kanssa

TietoEVRY on sopinut erikoissairaanhoidon ja perusterveydenhuollon Lifecare- potilastietojärjestelmän kehittämisestä yhdessä historiallisen laajan seitsemän sairaanhoitopiirin muodostaman yhteenliittymän kanssa. Uudenlaisella yhteiskehittämisen mallilla tuodaan asiakkaille synergiahyötyjä sekä mahdollistetaan nopeampi järjestelmäkehitys.

27 touko
Lehdistötiedote

TietoEVRY ja UROS tuovat uutta voimaa suomalaiseen 5G-verkon esineiden internetin kehitykseen

25 touko
Lehdistötiedote

Ainutlaatuinen yksityisen ja julkisen sektorin yhteinen Findy-hanke nostaa Suomea digitaalisen luottamuksen kärkimaaksi

Findy-osuuskunta on ainutlaatuinen julkisen ja yksityisen sektorin laaja yhteistyöorganisaatio, joka kehittää yleistä, yhteistä ja turvallista vahvistetun datan verkkoa – tapaa varmistaa tietojen oikeellisuus sähköisessä asioinnissa. Findy lisää verkkoasioinnissa tarvittavaa luottamusta, parantaa yksityisen sektorin ja julkishallinnon tuottavuutta, sekä edistää harmaan talouden torjuntaa. Laajamittainen tuotantoverkko ja kaikille avoin järjestelmä avataan näillä näkymin vuoden 2023 aikana.

23 huhti
Lehdistötiedote

Perustuuko urheiluvalmennus mutuun vai dataan? Käpylän Pallon juniorit testaavat huippu-urheilun digitaalista palvelualustaa

Suomen Olympiakomitean huippu-urheiluyksikkö tähtää entistä parempiin tuloksiin paremman tiedon avulla. Tiedolla johtamisen strategiaa toteutetaan yhteistyössä muun muassa lajien ja järjestelmätoimittaja TietoEVRYn kanssa. Työ etenee askel askeleelta testaamalla sitä, miten erilaiset digitaaliset ratkaisut soveltuvat lajien tarpeisiin. Tänä keväänä testivuorossa on myös jalkapallo, jonka testiryhmäksi valikoitui Käpylän Pallon juniorijoukkue.

15 huhti
Lehdistötiedote

HUS valitsi TietoEVRYn kehittämään digitaalisia terveyspalveluita

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS) on valinnut TietoEVRYn kehittämään digitaalisia terveyspalveluita sekä Terveyskylä-hanketta. Yhteistyön tavoitteena on luoda yhä sujuvampia ja saumattomampia terveydenhuollon verkko- ja mobiilipalveluita suomalaisille.

14 huhti
Lehdistötiedote

TietoEVRYn ensimmäisen neljänneksen tulos 29. huhtikuuta – kutsu puhelinkonferenssiin

13 huhti
Lehdistötiedote

Tulevaisuuden organisaatiossa kaikilta vaaditaan datalukutaitoa – Suomen johtavat data-asiantuntijat kertovat, kuinka dataymmärrys laajenee osaksi koko organisaatiota

Mihin suuntaan dataohjautuva organisaatio juuri nyt kehittyy? Minkälaista dataosaamista tarvitaan tulevaisuudessa? Entä mitkä ovat tulevien vuosien kiinnostavimmat datatrendit? TietoEVRYn julkaisemassa Data x bisnes 2021 -raportissa selvitettiin, miltä datajohdettu organisaatio näyttää nyt ja tulevaisuudessa.

31 maalis
Lehdistötiedote

LähiTapiola laajentaa pilvipalveluiden käyttöä TietoEVRYn kanssa

TietoEVRY ja LähiTapiola ovat sopineet uudesta yhteistyöstä, jonka myötä laajennetaan pilvipalveluiden käyttöä. Julki- ja monipilviympäristöön siirtyminen tukee LähiTapiolan strategian toteuttamista sekä tuo nopeutta ja joustavuutta liiketoiminnan kehittämiseen.