noun_Email_707352 Breadcrumb arrow noun_917542_cc noun_Globe_1168332 Map point Play Untitled Retweet

Kaikki uutiset ja tiedotteet

21 helmi
Lehdistötiedote

Ahlstrom-Munksjö valitsi TietoEVRYn liiketoimintojensa digitalisointikumppaniksi

29 tammi
Lehdistötiedote

TietoEVRY ja Microsoft strategiseen yhteistyöhön julkipilvipalveluissa

TietoEVRY ja Microsoft aloittavat strategisen yhteistyön vauhdittaakseen pohjoismaisten yritysten ja julkisen sektorin toimijoiden digitalisoitumista julkipilvipalveluita hyödyntämällä. Yhtiöiden johtava asiantuntemus auttaa niiden asiakkaita yhdistämään parhaimmalla tavalla sekä julkisten että yksityisten pilvipalveluiden edut.  Koulutusohjelma, jossa sertifioidaan 3 000 Azure-ammattilaista TietoEVRYyn, luo Pohjoismaiden suurimman Azure-yhteisön.

29 tammi
Lehdistötiedote

Lassila & Tikanojan pääkonttorista virtuaalivoimalaitos – ratkaisee sekä energiatehokkuuden että sisäilman laadun haasteet

21 tammi
Lehdistötiedote

TietoEVRY mukaan Bloombergin indeksiin työstään sukupuolten tasa-arvon edistämiseksi

25 marras
Tiedote

Tutkimus: Suomi siirtyy pilvipalveluihin Ruotsia ja Norjaa paremmin, myös julkisella sektorilla, mutta iso kuva mättää

Vain 18 % pohjoismaisista organisaatioista on kypsiä pilvipalveluiden hyödyntäjiä. Näillä organisaatioilla on alhaisemmat IT-käyttökustannukset ja enemmän paukkuja innovointiin. Suomessa otetaan käyttöön pilvipalveluita Ruotsia ja Norjaa herkemmin, myös julkisella sektorilla, mutta haasteena on pilvikokonaisuuden strateginen hyödyntäminen. Ympäristövaikutukset ovat nousseet tekijäksi pilvipalveluiden valinnassa. Tämä käy ilmi tuoreesta Tieto Cloud Maturity Index -tutkimuksesta.

18 marras
Lehdistötiedote

Tampere ja Tieto rakensivat jalankulkijoiden liikenneturvallisuutta tehostavan koeratkaisun

29 loka
Lehdistötiedote

Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisterin uudistus sujuvoittaa kansalalaisten asiointia

Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) on uudistanut yhdistysrekisterin tietojärjestelmänsä. Yhdessä Tiedon kanssa toteutettu sähköinen asiointipalvelu helpottaa yhdistysten asiointia. Uusi järjestelmä on rakennettu käyttäjäkokemuksen ehdoilla.

23 loka
Lehdistötiedote

Tekoälystä tukea aivohalvauspotilaiden hoidon kehittämiseen

Aivohalvaukseen sairastuu Suomessa noin 24 000 henkeä vuosittain. Sairastaminen koskettaa potilaan lisäksi aina myös läheisiä. Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin ja Tiedon yhteisprojektissa tekoälyn avulla kehitetään hoitoprosessin ymmärtämistä, jotta potilaille voidaan tarjota parempaa, yksilöllistä hoitoa.

3 loka
Tiedote

Tiedon kolmannen neljänneksen tulos 24. lokakuuta – kutsu puhelinkonferenssiin

30 syys