noun_Email_707352 noun_917542_cc noun_Globe_1168332 Map point Play Untitled Retweet

Kaikki uutiset ja tiedotteet

14 syys
Lehdistötiedote

TietoEVRY jatkaa Digi- ja väestötietoviraston kanssa suomi.fi -palveluiden kehittämistä

3 syys
Lehdistötiedote

TietoEVRYn integraatio etenee suunnitellusti – yhtiö käynnistää henkilöstöneuvottelut osana toimintojen yhdistämistä

20 elo
Lehdistötiedote

Teknologialla nettikiusaamista vastaan – vihapuheen korjaava fontti saa nuoret pohtimaan sanavalintojaan

Verkkokiusaaminen on yleinen ilmiö erityisesti nuorten keskuudessa. TietoEVRY ja Lasten ja nuorten säätiö etsivät yhdessä ratkaisuja nettikiusaamista vastaan innovatiivisin keinoin. Yhdessä nuorten kanssa kehitetty fontti korjaa kirjoitetun vihapuheen automaattisesti ja herättää nuoret pohtimaan sanavalintojaan.

9 heinä

SEB ottaa käyttöön TietoEVRYn virtuaalitiliratkaisun

SEB-pankki ottaa käyttöön TietoEVRYn virtuaalitilien hallintaratkaisun. Ratkaisu sujuvoittaa pankin yritysasiakkaiden virtuaalista kassanhallintaa Pohjoismaissa.

2 heinä
Lehdistötiedote

TietoEVRYn toisen neljänneksen tulos 24. heinäkuuta – kutsu puhelinkonferenssiin

17 kesä
Lehdistötiedote

TietoEVRY: 300 miljoonan euron joukkovelkakirjalainan listalleottoesite saatavilla

16 kesä
Lehdistötiedote

Fimea tehostaa ja digitalisoi asianhallintaansa ottamalla käyttöön VirastoVahva-järjestelmän

Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea on ottanut keväällä onnistuneesti käyttöön uuden asianhallintajärjestelmän. Fimean uusi järjestelmä pohjautuu VirastoVahvaan, joka on Valtorin asiakkailleen tarjoama moderni ja käyttäjälähtöinen asian-, asiakirjan- ja arkistonhallintajärjestelmä.

10 kesä

TietoEVRY laskee liikkeeseen 300 miljoonan euron joukkovelkakirjalainan

3 kesä

Aimo Park siirtyy pilvipalveluihin TietoEVRYn avulla

TietoEVRY ja Pohjoismaiden johtava pysäköintiyritys Aimo Park ovat solmineet strategisen kumppanuuden nopeuttaakseen Aimo Parkin siirtymistä yhä laajemmin pilvipalveluihin. Aimo Park pystyy yhteistyössä TietoEVRYn kanssa kehittämään innovatiivisia ratkaisuja pysäköintiin ja liikkumiseen hyödyntämällä automaatiota sekä erilaisia pilvipalveluita.

27 touko

TietoEVRY ketteröittää oikeushallinnon kansalaispalveluita