Tiedon vuosikertomus 2018 julkaistu

28 helmikuuta 2019

Tieto Oyj                  TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS                28.2.2019, klo 12.00

Tiedon vuosikertomus tilikaudelta 1.1.–31.12.2018 on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Katsaus sisältäen hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu yhtiön internetsivuilla www.tieto.fi/sijoittajille sekä tämän tiedotteen liitteenä. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on laadittu Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti.

Vuosikertomus sisältää myös yhtiön vastuullisuusraportin. Tiedon 2020 vastuullisuusohjelma keskittyy kolmeen pitkän aikavälin tavoitteeseen: ympäristövaikutusten minimointi, arvonluonti kaikille sidosryhmille ja eettinen edelläkävijyys. Raportti peilaa yhtiön kehitystä näillä keskeisillä alueilla. Raportti on laadittu Global Reporting Initiative’s (GRI) -standardin Core-vaihtoehdon mukaisesti.

Tieto on julkaissut integroidun raportin myös verkkovuosikertomuksena. Kertomus on saatavilla osoitteesta www.tieto.com/ar2018.

Tanja Lounevirta, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 050 321 7510, tanja.lounevirta (at) tieto.com

Kia Haring, viestintä- ja yritysvastuujohtaja, puh. 040 765 3700, kia.haring (at) tieto.com

TIETO OYJ

NASDAQ Helsinki
Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Tiedon pääkonttori sijaitsee Espoossa. Yrityksen palveluksessa työskentelee noin 15 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,6 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.com